W zwiazku z dynamicznym rozwojem pionu odpowiadajacego za obsluge klienta i sprzedaz poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Zespolu Call Center
Lokalizacja: Warszawa
Szukasz ciekawych wyzwan zawodowych?
Jestes osoba ktora ceni sobie dobra atmosfere wspolpracy?
Motywuje Cie praca nad rozwojowym projektem i duza niezaleznosc w tworzeniu wlasnych rozwiazan?
Dobrze czujesz sie w miedzynarodowych zespolach?
Aplikuj!
Opis stanowiska:
Zarzadzanie telefonicznym zespolem sprzedazy i obslugi klienta
Prowadzenie coachingow i szkolen z wspolpracownikami, monitorowanie wynikow pracy podleglego zespolu
Wspolpraca z dzialem szkolen przy wdrozeniu nowych wspolpracownikow,
Realizacja KPI
Wsparcie zespolu w realizacji wyznaczonych celow sprzedazowych i obslugowych
Kontrola i raportowanie pracy dzialu
Tworzenie wlasnych rozwiazan majacych na celu poprawe efektywnosci pracy zespolu
Zadania realizowane w elastycznym grafiku
Wymagania:
Bardzo dobra znajomosc jezyka polskiego i angielskiego
Doswiadczenie w zarzadzaniu zespolem call center/contact center
Doswiadczenie w pracy na celach ilosciowych i jakosciowych
Mile widziane doswiadczenie w sprzedazy
Wysoki poziom umiejetnosci coachingowych i interpersonalnych
Wysoki poziom umiejetnosci analitycznych
Profesjonalizm i odpowiedzialnosc za powierzone zadania
Oferujemy:
Atrakcyjne, stabilne warunki wspolpracy oraz system premiowy
Mozliwosc zdobycia doswiadczenia w firmie o miedzynarodowym zasiegu
System benefitow
Mozliwosc rozwoju oraz awansu w strukturach firmy