Wyszukiwarka ofert pracy

 Pomocnik Praca w Polsce > Mazowieckie


Team Leader - Call Center



W zwiazku z dynamicznym rozwojem pionu odpowiadajacego za obsluge klienta i sprzedaz poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Zespolu Call Center Lokalizacja: Warszawa Szukasz ciekawych wyzwan zawodowych? Jestes osoba ktora ceni sobie dobra atmosfere wspolpracy? Motywuje Cie praca nad rozwojowym projektem i duza niezaleznosc w tworzeniu wlasnych rozwiazan? Dobrze czujesz sie w miedzynarodowych zespolach? Aplikuj! Opis stanowiska: Zarzadzanie telefonicznym zespolem sprzedazy i obslugi klienta Prowadzenie coachingow i szkolen z wspolpracownikami, monitorowanie wynikow pracy podleglego zespolu Wspolpraca z dzialem szkolen przy wdrozeniu nowych wspolpracownikow, Realizacja KPI Wsparcie zespolu w realizacji wyznaczonych celow sprzedazowych i obslugowych Kontrola i raportowanie pracy dzialu Tworzenie wlasnych rozwiazan majacych na celu poprawe efektywnosci pracy zespolu Zadania realizowane w elastycznym grafiku Wymagania: Bardzo dobra znajomosc jezyka polskiego i angielskiego Doswiadczenie w zarzadzaniu zespolem call center/contact center Doswiadczenie w pracy na celach ilosciowych i jakosciowych Mile widziane doswiadczenie w sprzedazy Wysoki poziom umiejetnosci coachingowych i interpersonalnych Wysoki poziom umiejetnosci analitycznych Profesjonalizm i odpowiedzialnosc za powierzone zadania Oferujemy: Atrakcyjne, stabilne warunki wspolpracy oraz system premiowy Mozliwosc zdobycia doswiadczenia w firmie o miedzynarodowym zasiegu System benefitow Mozliwosc rozwoju oraz awansu w strukturach firmy



  • srodmiescie
  • Oferta: Dam pracę
Poprzednia
Salowe - pracownicy porzadkowi
Następna
DORADCA DS. NIERUCHOMOsCI / POsREDNIK



Dzisiejsze Ogłoszenia