Supervisor Zespolu Call Center - Hiszpania I Ameryka Poludniowa
Opis stanowiska:
Wsparcie w zarzadzaniu zespolem roznorodnym pod wzgledem kulturowym i jezykowym
Analiza sytuacji biezacej i wynikow na poszczegolnych liniach biznesowych oraz podejmowanie dzialan adekwatnych do wynikow analiz oraz postawionych celow
Motywowanie zespolu oraz stale dazenie do podnoszenia wynikow na poziomie jakosciowym i ilosciowym
Administrowanie harmonogramem wykonywania zadan przez Konsultantow
Podzial zadan miedzy Konsultantow
Biezace wsparcie merytoryczne Konsultantow oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadan
Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadan do managera
Wymagania:
Wyksztalcenie – min. srednie, preferowane wyzsze
Znajomosc jezyka polskiego – min. komunikatywna
Znajomosc jezyka hiszpanskiego – min. na poziomie C1
Doswiadczenie i znajomosc procesow obslugi Call Center obsluga kampanii sprzedazowych INB i OUTB )
Doswiadczenie w zarzadzaniu zespolem w oparciu o cele i priorytety
Wysoka komunikatywnosc
Znajomosc technik sprzedazy
Znajomosc MS Excel na poziomie minimum dobrym
Zdolnosci analityczne oraz zdolnosc logicznego myslenia
Silna orientacja na cel oraz prace zespolowa
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Gotowosc do pracy na zmianach nocnych w systemie
Oferujemy:
Kompleksowe szkolenia
Elastyczny grafik
Mozliwosc rozwoju umiejetnosci menadzerskich w zgranym i ambitnym zespole
Mozliwosc awansu na stanowisko Team Leadera