Wyszukiwarka ofert pracy

 Pomocnik Praca w Polsce > Mazowieckie


Supervisor Zespolu Call Center - Hiszpania I Ameryka Poludniowa



Opis stanowiska: Wsparcie w zarzadzaniu zespolem roznorodnym pod wzgledem kulturowym i jezykowym Analiza sytuacji biezacej i wynikow na poszczegolnych liniach biznesowych oraz podejmowanie dzialan adekwatnych do wynikow analiz oraz postawionych celow Motywowanie zespolu oraz stale dazenie do podnoszenia wynikow na poziomie jakosciowym i ilosciowym Administrowanie harmonogramem wykonywania zadan przez Konsultantow Podzial zadan miedzy Konsultantow Biezace wsparcie merytoryczne Konsultantow oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadan Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadan do managera Wymagania: Wyksztalcenie – min. srednie, preferowane wyzsze Znajomosc jezyka polskiego – min. komunikatywna Znajomosc jezyka hiszpanskiego – min. na poziomie C1 Doswiadczenie i znajomosc procesow obslugi Call Center obsluga kampanii sprzedazowych INB i OUTB ) Doswiadczenie w zarzadzaniu zespolem w oparciu o cele i priorytety Wysoka komunikatywnosc Znajomosc technik sprzedazy Znajomosc MS Excel na poziomie minimum dobrym Zdolnosci analityczne oraz zdolnosc logicznego myslenia Silna orientacja na cel oraz prace zespolowa Bardzo dobra organizacja czasu pracy Gotowosc do pracy na zmianach nocnych w systemie Oferujemy: Kompleksowe szkolenia Elastyczny grafik Mozliwosc rozwoju umiejetnosci menadzerskich w zgranym i ambitnym zespole Mozliwosc awansu na stanowisko Team Leadera



  • srodmiescie
  • Oferta: Dam pracę
Poprzednia
ASYSTENTKA biura - super atmosfera, rozwoj, wysokie wynagrodzenie, praca biurowa
Następna
Specjalista ds. Sprzedazy z jezykiem hiszpanskim (Ameryka Poludniowa)



Dzisiejsze Ogłoszenia